Brak produktów
WYMIANA/ZWROT PRODUKTU:
1. Zakupiony produkt można wymienić w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty dostarczenia towaru. Produkt należy przesłać na swój koszt na adres sklepu: Sklep medyczny "HELPIK", ul. Ignacego Paderewskiego 16, 37-100 Łańcut.
2. Kliknij w link i pobierz - formularz zwrotu/wymiany. Po uzupełnieniu prosimy o dołączenie go do przesyłki wraz z numerem zamówienia oraz informacją o zmianie rozmiaru buta.
3. W ciągu max.72 godzin wymienimy zwrócony produkt na nowy.
4. Produkt odeślemy Państwu kurierem.
5. Obsługa sklepu po uwzględnieniu informacji z formularza odeśle na koszt firmy nowe obuwie.
UWAGA!!! Sklep wymieni produkt, jeśli będzie w komplecie oraz nie będzie uszkodzony.
Do pobrania formularz zwrotu/wymiany obuwia: KLIKNIJ TUTAJ
Powyższa instrukcja ma zastosowanie do obuwia o koszcie powyżej 129zł, do wymiany tańszego produktu należy dopłacić 5,99zł.
-
Warunkiem wymiany obuwia jest dostępność odpowiedniego modelu w odpowiedniej numeracji u producenta, w razie braku proponujemy wymianę na inny dostępny model.
-
Adres wysyłki:
Sklep medyczny HELPIK
ul. Ignacego Paderewskiego 16
37-100 Łańcut
-
Pracownicy sklepu są do Państwa dyspozycji w pon. - pt. w godzinach 9:00 - 17:00:
tel. kontaktowy: 735 575 252 lub 17 250 96 39
e-mail: poczta@helpik24.pl